Monday, December 7, 2015

The Cookie Monster

Love a man, love his children.

It's not difficult since my step-son and his girlfriend are always calling me "Hot mama."
In order to keep the charming nickname, I put myself in a high speed baking mode today.
Cookies and more cookies!
Hope they like them

Love
Hot mama

Peanut Butter Cookies
http://www.marthastewart.com/339730/peanut-butter-cookies




Chewy Coconut Cookies





Chocolate Chip Cookies





Oatmeal Raisin Cookies










22 comments:

  1. Love a mom, love her food.

    ReplyDelete
  2. 四神湯,臺南肉圓店都搭配這味,哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我就怕有人回我四神湯
      這裡我沒看過有賣小腸的 @@"

      Delete
  3. 四神中藥在加州好買到藥材嗎?該不會像我一樣在紐約買中藥材吧!加州華人很多,的確老外不吃內臟,亞洲超市買得到腸子嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 沒在這買過中藥材耶,紐約買貴不貴?
      有賣大腸,沒看過小腸~也許我逛的店不夠多...

      Delete
  4. 紐約中藥材稍貴些,畢竟點很少,物以稀為貴,還是順天堂呢!哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我不像你這藥罐子~事實上,我好像沒吃過中藥...

      Delete
  5. 讚!說實話,我真的吃到會怕

    ReplyDelete
    Replies
    1. 還說呢~看你吃藥,我旁觀者都看到腿軟了
      @@"

      Delete
  6. 對了,冬至到了,你有吃湯圓嗎?

    ReplyDelete
  7. 嗯嗯,12/22是冬至!你煮了沒?你煮鹹湯圓還是甜的?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 昨天雨下得很大,懶得出去買~不吃的話是不是不長一歲 ^ _ *
      我喜歡吃義美花生,你哩?

      Delete
  8. 我吃綜合版,芝麻,花生都OK,哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 親愛的小林仔~祝你聖誕快樂!
      幫我傳遞祝福給阿昌~

      Delete
  9. 謝謝花生姐,我會幫你傳遞,沒問題,你也和。Mick佳節快樂喲(^_-)這裡po不出來照片,我po在fb給你和Mick喲!

    ReplyDelete